Söndag

Ligger i soffan med en väldigt livlig bebis i magen. Just nu har hon intagit en position där hon sparkar neråt. Inte lika mysigt då, haha. Jag ligger i soffan och tittat på Wallander och Selma och Jesper ligger i sängen och tittar på nån film. Selma börjar bli förkyld igen så hon sov dåligt inatt igen. Tredje gången på 2 månader som hon blir sjuk.
Jag sover nu fruktansvärt dåligt på nätterna nu och har börjat fått ännu mer sammandragningar och förvärkar. Fick order av min barnmorska att vila mer för mina förvärkar är kroppens sätt att säga till mig att jag måste varva ner. Men det är ganska svårt att vila när man har en 1.5 åring hemma med väldigt mycket överskottsenergi. Selma sov iaf 3-4(!!!) timmar idag på dagen så hon lär nog bli vaken länge idag. Jag passade oxå på att sova då och ändå är jag helt slut nu och längtar tills hon vill sova.

Väldigt onödigt inlägg känns det som. Men jag har tråkigt och ville bara skriva av mig lite. Vi har inte gjort nått speciellt idag. Typiskt söndag. Vi har tvättat lite, ätit pizza, sovit, lekt och tittat på film.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback