Provar igen

Hej! Tänkte att jag provar dra igång bloggen lite lätt igen. Kommer kanske inte inlägg varje dag eftersom många av våra går ganska så segt just nu.

En liten update kan behövas med tanke på att jag inte bloggat på snart ett år.
Jag är iaf gravid igen. Med en till liten tös. Selma ska alltså bli storasyster i Januari! Bebis är beräknad en dag före Selma var beräknad så vem vet, kanske blir dom 3 st som fyller år den 15de Januari, haha!
Vi har flyttat till en 3:a och Selma har börjat på dagis där hon stormtrivs! Det här hände ju dock i januari-februari men med tanke på att jag inte bloggat sen december så nämner jag det ändå.

Nå mer än det där har inte hänt sen sist, haha. Jag och Jesper har firat ett år som gifta och jag har tagit körkort kan nämnas oxå. En otrolig befrielse!

Nu är Selma på dagis och jag och Jesper ska strax åka till mvc för att kolla hur lillasyster har det i magen :-) sen ska vi hämta gravidpaket som jag kan visa upp sen!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback