Mvc

Hej på er!
I förrgår (tror jag det var, haha) så var vi till barnmorskan. Mitt järnvärde är så kasst! När jag var till mvc första gången var det 131 och då ville hon att jag skulle börja äta tabletter för det. Nu var det nere på 114, vilket resulterat i att jag fått väldigt mycket myrkryp i benen och är trött väldigt mycket. Sen är jag nog ganska trött för jag knappt får sova nått längre heller, haha.
Har hittills gått upp 4 kg. Vilket känns okej. Är i vecka 26 och har 99 dagar kvar till bf. Gått så fort!
Men är dock redan så trött på att vara gravid. Fått varenda krämpa man kan få tror jag.

Idag är jag och Jesper barnvakt åt Fabian. Jag, Jesper och Selma sover inne hos mamma för mamma och Robert är på kalas för mormor som fyllt 70 år. Passade på att ligga kvar och mysa lite med Fabian när jag nattat honom och han somnat. Han är ju aldrig stilla så det gäller att passa på!

Gravidpaketet jag hämtade ut som jag sa att jag skulle visa upp var skitdåligt... Så det var inget att visa upp. Var nån kräm, en blöja, en haklapp och massa typ rabatter.. Har dock ett till paket och hämta ut. Hoppas det är bättre :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback