Nattsuddar

Hej på er! 
Ligger just nu i sängen och försöker somna men det går inte. Speciellt inte när Jesper somnar före mig. Får ångest, ont i magen och tråkiga tankar då.. Idag har iaf varit en ganska så bra dag. Jesper har hört på jobb på 2 ställen. Det lät lovande på båda platserna. Ena stället skulle han ringa till i mitten av okt för då fanns det jobb och om det finns tidigare så skulle chefen ringa upp honom :-) 
Jag har sökt CSN idag och letat folk som vill ta över vår lägenhet. Hittat 1, kanske 2 st. Så förhoppningsvis blir det flytt i början av november :-) dom ska iaf komma och kolla på vår lägenhet imorgon. 
Och på måndag får vi veta om vi får lägenheten. Känns som en evighet dit. 

Imorgon så ville mamma och Robert låna Selma över natten så hon ska sova där. Jag gruvar mig faktiskt lite över det, haha. Även fast jag vet att det kommer gå bra. Selma är så lätt å ha å göra med. Och hon blir nog överlycklig som får leka med Fabian så mycket då! :-) 

Jag och Jesper vet faktiskt inte vad vi ska göra. Kommer ju kännas så tomt här hemma imorgon utan Selma. 
Och ovanligt rent när man inte har en busunge som river fram allt 😂 

Nej nu måste jag försöka sova igen. God natt 😊 


Selma klättra i hennes leklåda idag 😂  

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback