Jobbig vecka

Usch va jag ligger och gruvar mig över veckan just nu... 
Imorgon får vi veta om vi får den andra lägenheten och på onsdag ska jag gå helt ensam på introduktionen inför min utbildning. Jag har ju som sagt fått social fobi och det här känns otroligt jobbigt. Jesper åker iaf med mig in och går med mig dit men inte med mig in. Jag har ingen aning om hur många det är som kommer vara där eller hur lång tid det kommer vara. 
Jag mår illa och kan knappt äta för jag är så nervös och har varit på väg att få en panikångest attack några gånger. Det värkar i hela kroppen och jag blir helt skakig. Kan inte somna på nätterna och är trött hela dagarna. 
Vet att flera kommer tycka att jag är supertöntig nu och överdriver, men folk som har socialfobi eller liknande kommer förstå mig. 
Jag kan inte ens åka buss själv. Klarar knappt av att gå in på Konsum här i min lilla by själv. 
Jag måste försöka tänka positivt på det här så ska det nog gå bra!! :-) 

Och om vi får lägenheten så flyttar vi i början av november! 😍🙌 
Jag hoppas verkligen vi får den!! Så Selma får ett eget rum och jag får ha vardagsrummet fritt från tält, hoppgunga, skötbord och hennes stora leksakslåda. Som hon dessutom nu lärt sig klättra i och sitta i den och leka 😂 ser jättekul ut. 

Selma har som alla dagar varit på toppenhumör idag. Lekt på golvet, slitit runt blöjor och skor i hela lägenheten och pratat sjukt högt! Hon är mitt lyckopiller ❤️ och min älskade man såklart. Han gör allt för att lugna mig och få mig komma på andra tankar när jag mår dåligt eller är sur. Han förstår mig 😊 

Nu vill jag bara ha imorgon så vi får svar om vi får lägenheten! 



När Selma var hos sin mormor så höll hennes morbror en trygg hand på henne när hon sov bredvid honom i vagnen ❤️

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback