Hockey

God morgon! 
Jesper var ut med sina kusiner igår efter att det varit middag uppe hos svärmor. Jag var så trött så jag gick och la mig klockan 10 redan, haha. Selma somnade klockan 8 och sov som vanligt hela natten. Jag däremot har sovit som en kratta. Har vaknat, drömt och legat å vänt o vridit mig hela natten och som grädde på moset så valde Selma att vakna kvart över 6 för hon kissat igenom allt. Hon som brukar sova till 8 annars. Snark... 
Jag och Selma åker hem till mamma idag och hänger där medan Jesper drar på hockey. 
Som han sett fram emot den här dagen!!! Dom kommer få det skitroligt!!! 

Nu sitter Selma och Jesper i badet. Selma håller på å säger pappa hela tiden. Hon är så duktig :-) 
Men nu måste jag sluta lite hastigt för Selma vill upp. 





Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback