Lyckligt lottad

God morgon! 😊 

Jag ligger fortfarande och drar mig i sĂ€ngen. Selma ligger i sin sĂ€ng och sover och Jesper (tror jag) Ă€r uppe och spelar lite. 

IgĂ„r lyxade vi till det lite efter vi nattat Selma. Jesper tog den dĂ€r halvtimmen instĂ€ngd i det mörka sovrummet för att fĂ„ Selma att somna Och jag dukade upp massa ostar, kex, pĂ€ron och vindruvor. Sen satt vi och myste och kika pĂ„ en serie till klockan blev 11-12 nĂ„ngĂ„ng. VĂ€ldigt vĂ€lbehövligt!! 

Jag fick sovmorgon nu pĂ„ morgonen av Jesper. KĂ€nner hur han pussar mig och berĂ€ttar att han Ă€lskar mig innan han tar Selma och gĂ„r upp och jag somnar om igen. Min Ă€lskade Jesper. Han kommer jag leva mitt liv med! 
Är vĂ€ldigt lycklig pĂ„ livet just nu och fullkomligt Ă€lskar Sambolivet. Fast det har jag alltid gjort. Tillsammans med min karl! ❀ 

Nu lĂ€r jag hasa mig upp och kĂ€ka och hoppa in i duschen sĂ„ jag vaknar till nĂ„ngĂ„ng :-) sen ska jag damssuga och stĂ€da kĂ€ket. Hela lĂ€genheten Ă€r ren förutom det. Toan blev stĂ€dad igĂ„r och fönstren tvĂ€ttade och i förrgĂ„r storstĂ€dade vi(jag, Jesper var hos sin mormor o morfar) resten av lĂ€genheten 😊 


Selma och grannens pojk Liam. 1 mĂ„nad yngre Ă€n Selma 


Dom somna. 3 timmars sömn natten innan 







DĂ€r sover Semlan just nu 😍

Kommentarer

Kommentera gÀrna inlÀgget hÀr:

Ditt namn:
Kom ihĂ„g mig? ♄

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback