Update

Hej! Om det är nån kvar. Känner att jag behöver skriva av mig lite igen. 
Tänkte ge er en update på vårt liv. Hur allt ligger till just nu. Eftersom det varit ett tag sen vi hördes nu. 

Jesper går hemma än och söker alla möjliga jobb och jag har börjat plugga och ska slutföra min utbildning nu. Har valt inriktning funktionshinder. Så om ett tag så kommer jag få ha praktik också. 

Jag och Jesper flyttar hem till Jespers mamma en vecka den första Januari medan vår nya lägenhet tapetseras och målas. Så runt den 7-8 får vi flytta in i nya lägenheten! Ska bli så skönt! En 3 rum och kök. Selma får eget rum och jag slipper ha Jespers dator i vardagsrummet mer :-) och jag tror det är billigare i hyra också. 
Idag har vi köpt en ny säng till dess också. En vit kontinentalsäng. Fått köpa den av min mammas brors familj. Så den ska vi hämta imorgon. Får se vart vi ställer den tills vi flyttar. Blir så bökigt och flytta upp den hit och sen ska den ut igen på en gång för vi flyttar snart. 

Vår säng som vi har nu är ju en 160 säng. Det är en stor madrass. När vi skulle flytta in här så fick vi lov att skruva isär halva trapphuset! På riktigt alltså 😂 sängen vi köper nu är oxå en 160 madrass så orkar inte skruva isär trapphuset igen och släpa upp den! Så vi får ställa den nån annan stans så länge tror jag. 

Gud vad lättad jag blev av att börja skriva här igen. Mådde dåligt när jag började skriva men nu vet jag inte ens varför. 😊 

Känns som man har mycket att se framemot nu. Det blir jul snart, nytt år, Selma fyller 1, vi flyttar och förhoppningsvis en utomlandsresa i januari i 2 veckor. Välbehövligt kan jag säga!! 
Behöver en förändring i mitt liv nu. 





Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback