Bröllopsresa!

ÄNTLIGEN!!!
Ska egentligen inte ta ut lyckan i förskott men kan inte låta bli nu haha! Vi har suttit och kollat på massor med resor nu senaste dagarna. Pappa har hjälpt mig eftersom jag kan noll om resor. Vet inte vart det är solsäkrast och inte är massa fester bara. Men pappa fixade. Han skickade en länk till mig i förrgår så vi tänkte åka och boka idag. Men precis när vi ska slutföra bokningen så har nån annan norpat den. 
Vi ville verkligen till det hotellet så min snälla pappa har fortsatt och letat, uppdaterar sidan och jämfört priser för att se om det tyker upp nått på det hotellet igen. Allt var fullbokat. Och han hittade den 27de januari. Så om den är kvar imorgon fm så bokar han den åt oss! En vecka med all-inclusive! Alltså han betalar inte hela resan. Vi önskade oss bidrag i bröllopspresent till en resa. Nu kommer vi äntligen iväg! 

Tycker dock lite synd om pappa. Han har varit snäll och haft våra pengar där hemma till resan och gömt undan dom och nu när vi skulle räkna pengarna så fattades 1500kr. Pappa var snäll och erbjöd sig betala dom pengarna som var borta och lägga ut om det gick lite över vår budget. Och tack vare det så kommer vi få det helt underbart bra!!! 
Nu håller vi tummarna att resan är kvar imorgon när vi ska boka! :-) 


Liten tärna ❤️

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Trackback